EGO'dan NATO Zirvesi için otobüs seferleri açıklaması
EGO Genel Müdürlüğü, NATO Ankara Zirvesi'nde otobüs seferlerinin normal düzeninde devam edeceğini açıkladı.

EGO Genel Müdürlüğü, 36. NATO Zirvesi kapsamında, EGO otobüslerinin normal işletim düzeninde seferlerine devam edeceği, trafik tedbirlerine bağlı bazı hatlarda güzergah değişiklikleri, gecikme, aksama ve sefer iptallerinin yaşanabileceğini bildirdi.
Ankara'da 29-30 Kasım'da düzenlenecek NATO Zirvesi ile ilgili trafik tedbirleri kapsamında bazı yollarda kısıtlamalar getirilecek. Bu nedenle EGO otobüslerinin bazı hatlarında değişiklikler yapılabilir.
EGO Genel Müdürlüğü, vatandaşların sefer saatlerini ve güzergahları önceden kontrol etmelerini tavsiye etti. Ayrıca, trafik durumunu canlı olarak takip etmek için EGO'nun resmi internet sitesini ve sosyal medya hesaplarını kullanabileceklerini belirtti.
NATO Zirvesi'nin sorunsuz ve güvenli bir şekilde gerçekleşmesi için Ankara Büyükşehir Belediyesi ve EGO Genel Müdürlüğü gerekli tüm önlemleri alıyor. Vatandaşların bu süreçte anlayış ve iş birliği göstermeleri bekleniyor.
Özellikle 29-30 Kasım tarihlerinde Ankara'da ikamet edenlerin ve şehire gelenlerin, trafik durumunu dikkate alarak planlamalarını yapmaları önem arz ediyor.
EGO Genel Müdürlüğü, yaşanan herhangi bir aksaklık veya sorunla ilgili vatandaşların geri bildirimlerini bekliyor.