Alkollü Sürücü Park Halindeki Arabalara Çarptı
Nevşehir'de alkollü sürücü E.G., park halindeki 2 otomobile çarparak kaçtı. Polis tarafından aracında uyurken yakalanan E.G.'ye 27 bin 719 TL ceza yazıldı.

Nevşehir'de meydana gelen bir trafik kazasında, alkollü sürücü E.G. idaresindeki 06 PG 562 plakalı otomobil, park halindeki iki otomobile çarparak kaçtı. Kaza, saat 01.00 sıralarında Merkez ilçeye bağlı Emek Mahallesi Değirmendere Sokak'ta meydana geldi.
İhbar üzerine kaza yerine polis ekipleri sevk edildi. Ekiplerin yaptığı çalışma sonucunda E.G., kaza yerine yaklaşık 1 kilometre uzaklıktaki sokakta otomobilinin içinde uyurken bulundu. E.G.'yi uyandıran polisin yaptığı alkol testinde 2.70 promil alkollü olduğu saptandı.
Ehliyetine 6 ay süreyle el konulan E.G.'ye 'alkollü araç kullanmak' suçundan 27 bin 719 TL ceza uygulandı. Kaza anını ve olayın detaylarını öğrenmek için otomobil sahibi Ahmet Köse ile görüştük. Köse, 'Benim aracımın arkasındaki araca çarpıyor. Araçta kazanın şiddetiyle benim arabama çarpıyor. Ondan sonra kaçıp buraya gelmiş. Kenara çekmiş. İçinde uyumuş. Bizde ses duyup dışarı çıktık. Polisi aradık' dedi.
Bu tür kazaların önlenmesi ve trafik güvenliğinin sağlanması için sürücülerin dikkatli ve sorumlu davranmaları gerektiği önemle hatırlatılıyor. Alkollü araç kullanmanın tehlikeleri hakkında toplumun bilinçlendirilmesi ve trafik kurallarına uyulması konularında sürekli olarak vurgular yapılıyor.
Öte yandan, Nevşehir'de trafik kazalarının azaltılması ve güvenliğin artırılması amacıyla polis ekipleri tarafından sürekli denetimler ve kontroller yapıldığı bildirildi. Halkın güvenliği için çalışmaların sürdürüldüğü belirtildi.
Gelecekte benzer kazaların önlenmesi için tüm sürücülerin trafik kurallarına uymaları ve sorumlu davranmaları bekleniyor.