Alkollü Sürücü Kaza Yaptı, Kaçtıktan Sonra Uyurken Yakalandı
Nevşehir'de alkollü sürücü E.G., park halindeki iki otomobile çarparak kaçtı. Polis ekipleri tarafından aracında uyurken yakalanan E.G.'ye 27 bin 719 TL ceza yazıldı.

Nevşehir'de park halindeki iki otomobile çarparak kaçan alkollü sürücü E.G., polis ekipleri tarafından aracında uyurken yakalandı. Kaza, saat 01.00 sıralarında Merkez ilçeye bağlı Emek Mahallesi Değirmendere Sokak'ta meydana geldi.
E.G. idaresindeki 06 PG 562 plakalı otomobil, park halindeki iki otomobile çarptıktan sonra kaçtı. İhbar üzerine kaza yerine polis ekipleri sevk edildi. Ekiplerin yaptığı çalışma sonucu E.G., kaza yerine yaklaşık 1 kilometre uzaklıktaki sokakta otomobilinin içinde uyurken bulundu.
E.G.'yi uyandıran polisin yaptığı alkol testinde 2.70 promil alkollü olduğu saptandı. Ehliyetine 6 ay süreyle konulan E.G.'ye 'alkollü araç kullanmak' suçundan 27 bin 719 TL ceza uygulandı.
Hasar gören otomobil sahibi Ahmet Köse, "Benim aracımın arkasındaki araca çarpıyor. Araçta kazanın şiddetiyle benim arabama çarpıyor. Ondan sonra kaçıp buraya gelmiş. Kenara çekmiş. İçinde uyumuş. Bizde ses duyup dışarı çıktık. Polisi aradık" dedi.
Kazayla ilgili soruşturma devam ederken, E.G.'nin neden kazayı yaptığını ve kaçtığını açıklaması bekleniyor. Alkollü sürücünün kazasıyla ilgili detaylar daha da araştırılıyor.
Bu tür kazaların önlenmesi için sürücülerin daha dikkatli ve sorumlu davranmaları gerektiği vurgulandı. Alkollü araç kullanmanın tehlikeleri hakkında vatandaşların bilinçlendirilmesi önem arz ediyor.