Ana Sayfa
Teknoloji

Ticaret Bakanı Bolat, Çiftçi ile Görüştü

Ticaret Bakanı Bolat, İçişleri Bakanı Çiftçi ile sınır kapılarındaki hizmet kalitesinin artırılması ve kamu hizmetlerinin etkinliği hakkında görüştü.

23 Haziran 2026 09:451 görüntülenmeKaynak: AA Güncel
Ticaret Bakanı Bolat, Çiftçi ile Görüştü

Ticaret Bakanı Ömer Bolat, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya ile bir araya gelerek, sınır kapılarındaki hizmet kalitesinin artırılmasından vatandaşlara sunulan kamu hizmetlerinin etkinliğine kadar birçok alanda yürütülen ortak çalışmaları değerlendirdi.

Görüşmede, iki bakan arasındaki koordinasyonun önemi vurgulandı. Sınır kapılarındaki yoğunluğun azaltılması ve işlemlerin hızlandırılması için atılacak adımlar konuşuldu. Ayrıca, kamu hizmetlerinin daha etkin ve verimli hale getirilmesi için teknoloji kullanımı ve personel eğitimi gibi konular da ele alındı.

Ticaret Bakanı Bolat, görüşme sonrası yaptığı açıklamada, iki bakanlık arasındaki işbirliğinin önemini belirterek, 'Sınır kapılarımızdaki hizmet kalitesini artırmak, vatandaşlarımızın işlemlerini kolaylaştırmak ve hızlandırmak için çalışıyoruz. Ayrıca, kamu hizmetlerimizin etkinliğini ve verimliliğini artırmak için teknoloji ve personel eğitimine önem veriyoruz.' dedi.

İçişleri Bakanı Çiftçi ise, 'Ticaret Bakanlığıyla koordineli olarak, sınır kapılarımızdaki güvenliği ve hizmet kalitesini artırmak için sürekli çalışıyoruz. Vatandaşlarımızın memnuniyetini sağlamak için tüm bakanlıklarımızla işbirliği içindeyiz.' ifadelerini kullandı.

Görüşmenin ardından, iki bakanın الحدودa alınacak önlemler ve hizmetlerin iyileştirilmesi konusunda anlaşdıkları belirtildi. Ayrıca, gelecekte daha sıkı bir işbirliği içinde çalışacakları ve vatandaşlara daha iyi hizmet sunacakları vurgulandı.

Bu görüşme, iki bakanlık arasındaki işbirliğinin ve koordinasyonun önemini bir kez daha gösterdi. Vatandaşlara daha iyi hizmet sunmak için bakanlıklar arasındaki işbirliği ve koordinasyonun artırılması bekleniyor.