TBMM Başkanı Kurtulmuş'tan eğitim öğretim yılı sonu mesajı
TBMM Başkanı Numan Kurtulmuş, 2025-2026 eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayan öğrenciler ve öğretmenleri tebrik etti.

TBMM Başkanı Numan Kurtulmuş, 2025-2026 eğitim öğretim yılının başarılı bir şekilde sona ermesi dolayısıyla öğrencileri, öğretmenleri ve velileri tebrik etti.
Kurtulmuş, mesajında, eğitim öğretim yılının sonuna geldiğimiz bu günlerde, öğrencilerin, öğretmenlerin ve velilerin emeklerini takdir etmek ve teşekkür etmek istediğini belirtti. Eğitim öğretim yılının başarılı bir şekilde tamamlanmasından duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
TBMM Başkanı Kurtulmuş, öğrencilerin ve öğretmenlerin bu süreçteki azim ve çalışmalarını takdir ederek, '2025-2026 eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayan tüm öğrencilerimizi, onlara rehberlik eden öğretmenlerimizi ve destekleyen velilerimizi yürekten tebrik ediyorum' dedi.
Eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte, öğrencilerin yaz tatiline başladığını belirten Kurtulmuş, bu sürecin aynı zamanda yeni eğitim öğretim yılına hazırlık dönemi olduğunu vurguladı. Öğrencilerin, öğretmenlerin ve eğitim camiasının gelecek eğitim öğretim yılında da başarılar elde etmelerini diledi.
TBMM Başkanı Numan Kurtulmuş, mesajında, eğitime verilen önemin altını çizerek, 'Eğitim, bizim için her zaman en önemli gündem maddelerinden biri olmuştur. Öğrencilerimizin, öğretmenlerimizin ve eğitim camiasının yanındayız ve onların başarılarını desteklemeye devam edeceğiz' ifadelerini kullandı.
Kurtulmuş, son olarak, tüm öğrencilerin, öğretmenlerin ve velilerin sağlıklı ve huzurlu bir yaz tatili geçirmelerini dileyen bir mesaj daha verdi.