Taşınmaz satışlarında güvenli ödeme sistemi 1 Ekim'e ertelendi
Ticaret Bakanlığı, taşınmaz satışlarında güvenli ödeme sistemini 1 Ekim'e erteledi. Sistem, kayıt dışılığın ve dolandırıcılığın önüne geçmeyi amaçlıyor.

Ticaret Bakanlığı, taşınmaz satışlarında kayıt dışılığın ve dolandırıcılığın önüne geçmek amacıyla hayata geçirilen güvenli ödeme sisteminin devreye alınma tarihini, 1 Ekim'e ertelendiğini bildirdi.
Bu sistem ile taşınmaz satışlarında alıcı ve satıcıların güvenli bir şekilde ödeme yapmaları ve alıcıların haklarının korunması amaçlanıyor. Bakanlık, daha önce sistemin Ağustos ayında devreye alınacağını duyurmuştu.
Güvenli ödeme sisteminin ertelenmesi, emlak sektöründe faaliyet gösterenler ve vatandaşlar tarafından dikkatle takip ediliyor. Sistemin hayata geçmesiyle birlikte, taşınmaz satışlarında şeffaflığın ve güvenin artırılması bekleniyor.
Ticaret Bakanlığı, güvenli ödeme sisteminin detaylarını önümüzdeki günlerde açıklayacak. Sistemin 1 Ekim'de devreye alınması planlanıyor.
Taşınmaz satışlarında güvenli ödeme sisteminin ertelenmesi, sektörde olumlu bir adım olarak değerlendiriliyor. Bu adım ile emlak sektöründe yaşanan sorunların azaltılması hedefleniyor.
Önümüzdeki dönemde, emlak sektöründe faaliyet gösterenlerin ve vatandaşların yeni sisteme uyum sağlamaları bekleniyor.