Pandemi döneminde 500 bitkilik bahçe oluşturdu
İstanbul'da yaşayan Burak Baykan, pandemi döneminde başladığı hobisi sayesinde yaklaşık 500 ev bitkisiyle apartman dairesini bahçeye dönüştürdü.

İstanbul'da yaşayan Burak Baykan, pandemi döneminde edindiği hobisi sayesinde yıllar içinde yaklaşık 500 ev bitkisiyle Kadıköy'deki bir apartman dairesinde bahçeli hayat yaşıyor.
Baykan, AA muhabirine, pandemi döneminde evinde kalmaya başladığında can sıkıntısından bahçe ve bitki yetiştirme hobisine başladığını söyledi. Zamanla bu hobisinin kendisine çok iyi geldiğini fark ettiğini belirten Baykan, "Evde kalmaktan dolayı bahçeye çıkamıyordum, içerde de bitki yetiştirmeye başladım. Birkaç tane aloe vera, kaktüs gibi bitkilerle başladım, sonra kendimi bildim bilemedim 500'e yakın bitkim var." dedi.
Baykan, balkon ve pencerelerin yanı sıra evin her odasında bitki yetiştirdiğini, bu bitkilerin kendisine büyük mutluluk verdiğini ifade etti. Bitkilerin bakımı konusunda zorluk yaşamadığını dile getiren Baykan, "Hepsi çok kolay, sadece suluyorum, gübrelıyorum ve severek bakıyorum. Bitkilerimi seviyordum, onlar da beni seviyor." diye konuştu.
Baykan, pandemi döneminde başladığı bu hobisinin kendisine ve çevresine olumlu etkileri olduğunu belirtti. Bitkilerin havayı temizlediğini ve strese iyi geldiğini öğrenince daha da motive olduğunu ifade eden Baykan, "Bitkilerimle konuşur gibi olurum, onlarla bağım var. Bitkilerim sayesinde doğayla iç içe hissediyorum." dedi.
Baykan, bu hobisinin gelecekte de devam ettirmeyi planladığını, hatta daha da büyütmeyi düşündüğünü söyledi. Bitkilerin kendisine bir tür terapi sağladığını belirten Baykan, "Bitkilerim benim için her şey. Onlar sayesinde hayata daha olumlu bakıyorum." diye konuştu.
Baykan'ın 500 bitkilik bahçesi, pandemi döneminde evinde kalmaya başlayanlar için de bir ilham kaynağı oldu. Bitkileriyle birlikte yaşadığı bu özel hayat, ona ve çevresine büyük mutluluk veriyor.