Pakistan Başbakanı Şerif, Katar Emiri ile ABD-İran müzakerelerini görüştü
Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif, Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani ile ABD-İran müzakereleri hakkında telefonda görüştü.

Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif, Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani ile ABD-İran müzakereleri hakkında telefonda görüştüğünü bildirdi.
Pakistan Başbakanlık Ofisi tarafından yapılan açıklamaya göre, Şerif ve Şeyh Temim, Pakistan-Katar ilişkilerini, özellikle ekonomik ve yatırım alanlarındaki işbirliğini güçlendirme yollarını ele aldı.
Şerif, görüşmede, ABD-İran müzakerelerinin son durumu hakkında Şeyh Temim'e bilgi verdi. İki lider, nükleer anlaşmazlığın barışçıl yollardan çözülmesinin önemini vurguladı.
Katar Emiri Şeyh Temim, Pakistan'ın bölgesel güvenlik ve istikrarı sağlama çabalarını takdir etti. İki lider, terörle mücadele ve güvenlik konularında işbirliğini artırmaya karar verdi.
Görüşmenin detayları hakkında daha fazla bilgi verilmedi. Ancak Pakistan ve Katar'ın, ekonomik ve stratejik işbirliğini derinleştirme yönünde adımlar attığı belirtildi.
Pakistan, ABD-İran müzakerelerinde arabuluculuk rolü oynamaya çalışıyor. Özellikle ekonomik yaptırımların hafifletilmesi konusunda Islamabad'ın devreye girmesi bekleniyor.