Ana Sayfa
Otomobil

Kayseri'de bebeğini arabada unutan kadın gazetecilere saldırdı

Kayseri'de 10 aylık bebeğini arabada unutulunca itfaiye ekipleri harekete geçti. Bebeği kurtarıldıktan sonra, anne ve yakınları gazetecilere saldırdı.

22 Haziran 2026 23:242 görüntülenmeKaynak: NTV Gündem
Kayseri'de bebeğini arabada unutan kadın gazetecilere saldırdı

Kayseri'de dün yaşanan olayda, 10 aylık bir bebek arabada unutuldu. Kiçiköy Mahallesi Hoca Ahmet Yesevi Caddesi'ndeki Millet Bahçesi otoparkında park halindeki bir aracın içinde mahsur kalan bebeği kurtarmak için polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi.

İtfaiye ekipleri, aracın camını kırarak 10 aylık bebeği araçtan kurtardı. Bebeğin kurtarılması sırasında, anne ve yakınları olay yerine gelerek haber yapmak isteyen gazetecilere saldırdı. Gazetecilerin kamerasına müdahale eden anne ve yakınları, görevlerini yapmaya çalışan basın mensuplarını tehdit etti.

Gazetecilerin görüntü almasını engellemek isteyen şahıslar, kameralarını ellerinden almaya çalıştı. Olay, ekiplere zor anlar yaşattı. İtfaiye ekipleri, bebeği kurtardıktan sonra sağlık ekiplerine teslim etti. Bebeğin sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. Anne ve yakınlarının gazetecilere saldırdığı anlar, güvenlik kameralarına yansıdı. Görüntülerde, anne ve yakınlarının gazetecilere tehditler savurduğu ve kameralarını almaya çalıştığı görüldü.

Bu tür olayların yaşanmaması için vatandaşların daha dikkatli olması gerektiğini belirten uzmanlar, çocukların araç içinde bırakılmaması konusunda uyardı.

Polis ekipleri, olayla ilgili olarak anne ve yakınlarını gözaltına aldı. Gözaltına alınan şahıslar, ifadesi için polis merkezine götürüldü.