Ana Sayfa
Dünya

İran ve ABD heyetleri görüşecek

İran Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü İsmail Bekayi, öğleden sonra ABD-Pakistan-Katar'ın katılımıyla dörtlü toplantının gerçekleştirileceğini açıkladı.

21 Haziran 2026 08:458 görüntülenmeKaynak: AA Güncel
İran ve ABD heyetleri görüşecek

İran Dışişleri Bakanlığı ve Müzakere Heyeti Sözcüsü İsmail Bekayi, bugün öğleden sonra İran ve ABD heyetleri arasında görüşme gerçekleştirileceğini açıkladı.

Bekayi, ilk olarak Pakistan ve Katarlı arabulucular ile görüşeceklerini, öğleden sonra ise ABD-Pakistan-Katar'ın katılımıyla dörtlü toplantının gerçekleştirileceğini belirtti.

İran ve ABD heyetleri arasındaki görüşmelerin detayları henüz açıklanmadı, ancak bu görüşmelerin İran'ın nükleer programı ve ABD'nin İran'a yönelik yaptırımları konusunda olacağı tahmin ediliyor.

İran Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü, görüşmelerin olumlu bir şekilde ilerlemesi halinde, gelecekte daha kapsamlı görüşmelerin gerçekleştirilebileceğini belirtti.

Bu görüşmelerin sonucu, İran ve ABD arasındaki ilişkilerde önemli bir adım olabilir. İki ülke arasındaki ilişkiler, uzun süredir gergin bir seyir izliyor.

Görüşmelerin başarılı olması, İran'ın nükleer programının geleceği ve ABD'nin İran'a yönelik yaptırımlarının kaldırılması konusunda önemli bir rol oynayabilir.