Ana Sayfa
Magazin

Cumhurbaşkanı Erdoğan: 23 çeyrektir kesintisiz büyüyoruz

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, TİM 33. Genel Kurulu ve İhracat Şampiyonları Ödül Töreni'nde yaptığı konuşmada, Türkiye'nin 23 çeyrektir kesintisiz büyüdüğünü belirtti.

26 Haziran 2026 13:061 görüntülenmeKaynak: NTV Gündem
Cumhurbaşkanı Erdoğan: 23 çeyrektir kesintisiz büyüyoruz

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, TİM 33. Genel Kurulu ve İhracat Şampiyonları Ödül Töreni'ne katıldı. Burada yaptığı konuşmada, Türkiye'nin ekonomik büyümesi ve ihracat başarıları hakkında önemli mesajlar verdi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, ihracattaki başarıların milli motivasyon kaynağı olduğunu ifade edip '23 çeyrektir kesintisiz büyüyoruz.' dedi. Ticaretten gelen bir kardeşiniz olarak bu başarıların öyle kolay elde edilmediğini çok iyi biliyorum. İhracat günümüzde mal alıp satmaktan ibaret bir faaliyet olmanın ötesindedir.' ifadelerini kullandı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, konjektürel gerilimlerin gölgesinde 2025 yılında yüzde 3,6'lık büyüme ve 2026 yılının ilk çeyreğinde yüzde 2,5 oranında büyüme kaydettiklerini ve kesintisiz büyüme performanslarını son 23 çeyreğe taşıdıklarını belirtti. Türkiye'nin karşılaştığı çeşitli güçlüklere rağmen nereden nereye geldiğini herkes görebiliyor. Başarı grafiği ortada, ihracattaki başarımız artık milli motivasyonumuz hale geldi.' dedi.

İhracatta yakaladıkları ivmenin 2026 yılında da kaldığı yerden devam ettiğini belirten Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye'nin ihracat başarılarının artık milli bir motivasyon kaynağı haline geldiğini vurguladı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın konuşması, Türkiye'nin ekonomik büyümesi ve ihracat başarıları hakkında önemli mesajlar verdi. Türkiye'nin 23 çeyrektir kesintisiz büyümesi, ekonominin istikrarlı bir şekilde ilerlediğini gösterdi.

Bundan sonra Türkiye'nin ekonomik büyümesi ve ihracat başarıları nasıl devam edecek, önümüzdeki dönemde hangi adımlar atılacak, iş dünyası ve ekonomi uzmanları tarafından merakla bekleniyor.