Bursa'da 1 kilo altın çöpe atıldı, mahalleli arama çalışması başlattı
Bursa'da bir kişi, ev almak için biriktirdiği 1 kilogram altını eşi tarafından çöp sanılarak çöpe attı. Mahalleli, polis ve belediye ekipleri altınları bulmak için seferber oldu.

Bursa'da yaşayan bir kişinin ev almak için biriktirdiği 1 kilogram altın, iddiaya göre eşi tarafından çöp sanılarak çöpe atıldı. Olay, dün akşam saatlerinde Bursa'nın Osmangazi ilçesi olan Güneştepe Mahallesi'nde meydana geldi.
İddiaya göre, 35 yaşındaki bir kadın, ev almak için biriktirdiği 1 kilogram altını, eşinin çöp sandığı için dışarıya çıkardı. Eşi de altını çöp zannettiği için poşete koyup çöpe attı. Kadın, altının çöpe gittiğini öğrenince paniğe kapıldı ve durumu mahalleliye bildirdi.
Olayın ardından mahalleli, polis ve belediye ekipleri altınları bulabilmek için seferber oldu. Çöplükte arama çalışmaları başlatıldı. Mahalleli, 'Altınları bulmak istiyoruz' diyerek çöplükte arama yaptı. Polis ve belediye ekipleri de çalışmalara katıldı.
Arama çalışmalarına katılan mahalleli, 'Eğer altını bulursak, sahibine geri vereceğiz' dedi. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.
Bu tür olayların yaşanmaması için eşlerin birbirleriyle iletişim halinde olması gerektiğini belirten uzmanlar, 'Eşler birbirleriyle açık ve net bir şekilde iletişim kurmalıdır. Bu tür olaylar, yanlış anlamalar nedeniyle meydana geliyor.'
Arama çalışmalarının sürdüğü belirtildi.