Ana Sayfa
Siyaset

Bakan Ersoy turizm sektörüyle görüştü

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, turizm sektörünün sivil toplum kuruluşları temsilcileriyle bir araya geldi.

23 Haziran 2026 13:221 görüntülenmeKaynak: CNN Türk Gündem
Bakan Ersoy turizm sektörüyle görüştü

Turizm sektörünün temsilcileri, Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy ile görüşme gerçekleştirdi. Görüşme detayları hakkında resmi bir açıklama yapıldı.

Başkanlık konutunda gerçekleşen toplantıya, Türkiye Otelciler Birliği (TÜROB), Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜSAB) ve diğer turizm sektörünün önemli sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri katıldı.

Toplantıda, turizm sektörünün mevcut durumu, gelecek projeksiyonları ve sektörün gelişimi için atılacak adımlar ele alındı. Bakan Ersoy, görüşmeye ilişkin değerlendirmelerini sosyal medya hesabından paylaştı.

Ersoy, turizm sektörünün Türkiye ekonomisi için önemini vurgulayarak, sektörün gelişimi için sürekli çalışacaklarını belirtti. Ayrıca, toplantıda dile getirilen görüş ve önerileri dikkate alacaklarını ve turizm sektörünün büyümesi için iş birliği yapmaya devam edeceklerini ifade etti.

Turizm sektörü temsilcileri, Bakan Ersoy'a sektörün sorunları ve çözüm önerileri hakkında bilgi verdi. Toplantının ardından herhangi bir açıklama yapılmadı, ancak turizm sektörünün geleceği için umut verici adımların atıldığı belirtildi.

Gelecekte turizm sektöründe daha fazla büyüme ve gelişme bekleniyor. Sektör temsilcileri, Bakan Ersoy'un desteğiyle turizm sektörünün daha da güçleneceğine inanıyor.