Antalya'da serinlemek için girdiği çayda kayboldu
Antalya'nın Manavgat ilçesinde serinlemek için Alara Çayı'na giren Ahmet Polat 13 gündür kayıp

Antalya'nın Manavgat ilçesinde serinlemek için Alara Çayı'na giren 25 yaşındaki Ahmet Polat, 13 gündür kayıp. Arama çalışmaları devam ediyor.
Manavgat'ın Oymapınar Mahallesi'nde oturan Ahmet Polat, 26 Temmuz'da serinlemek için Alara Çayı'na girdi. Çayda bir süre yüzükten sonra kayboldu. Olayı gören arkadaşları, durumu 112 Acil Servis'e bildirdi. İhbar üzerine bölgeye gelen ekipler, arama çalışmalarını başlattı.
Arama çalışmalarına Manavgat ve Antalya'dan gelen ekipler katıldı. Dalış ekipleri, çayın derinliklerinde ve çevresinde arama yaptı. Ancak, bugüne kadar Polat'ın bulunmasına ilişkin herhangi bir bilgi edinilemedi.
Arama çalışmaları 13 gündür devam ediyor. Ekipler, Alara Çayı ve çevresinde geniş çaplı arama yaptı. Polis, jandarma ve AFAD ekipleri, bölgede incelemelerde bulundu.
Ahmet Polat'ın ailesi, oğullarının bulunması için sosyal medyada paylaşım yaptı. Aile, herkesin yardımını beklediklerini belirtti.
Manavgat Kaymakamlığı, arama çalışmalarının devam ettiğini açıkladı. Yetkililer, vatandaşları dikkatli olmaları konusunda uyardı.