Adana'da kamyonet kazası: Sandalyede oturan adam yaralandı
Adana Seyhan'da kamyonetin sandalyede oturan adama çarpması sonucu yaralandı

Adana'nın merkez Seyhan ilçesinde, sandalyede oturan kişinin kamyonetin çarpması sonucu yaralandığı kaza güvenlik kamerasınca kaydedildi.
Yeşiloba Mahallesi'ndeki Vedat Dalokay Hal Kompleksi'nde ismi öğrenilemeyen kişi, duvarın önündeki sandalyede oturduğu sırada sürücüsünün kontrolünden çıkan kamyonetin çarpmasıyla yaralandı. İhbar üzerine olay yerine 112 Acil Sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.
Yaralı, sağlık personelinin müdahalesinin ardından ambulansla hastaneye kaldırıldı. İş yerinin güvenlik kamerasınca görüntülenen kazaya ilişkin polis ekiplerince inceleme başlatıldı.
Polis, kazanın meydana geldiği bölgede incelemelerde bulundu. Kazayla ilgili soruşturma devam ediyor.
Adana'da trafik kazaları sıklıkla yaşanıyor. Yetkililer, sürücüleri dikkatli olmaya çağırıyor.
Bu tür kazaların önlenmesi için sürücülerin hız limitlerine uyması, dikkatli ve sabırlı olması gerektiğini vurgulayan uzmanlar, ayrıca yayaların da trafik kurallarına uyması gerektiğini belirtiyor.