ABD Karayipler'de uyuşturucu teknesini vurdu
ABD ordusu, Karayipler'de uyuşturucu taşıdığı iddia edilen bir tekneyi vurdu, 2 kişi öldürüldü

ABD ordusu, Karayipler'de uyuşturucu taşıdığı öne sürdüğü bir teknenin vurulduğunu ve 2 kişinin öldürüldüğünü bildirdi.
Amerika Birleşik Devletleri Merkez Komutanlığı (CENTCOM), olayın detaylarını açıkladı. CENTCOM, Karayipler'de görev yapan bir ABD donanma gemisinin, uyuşturucu taşıdığı iddia edilen bir tekneyi durdurma çabalarının ardından vurduğunu belirtti.
Olay, uluslararası sularda gerçekleşti. CENTCOM, teknedeki 2 kişinin öldürüldüğünü, ancak daha fazla detay vermedi.
ABD ordusu, uzun süredir Karayipler ve dünya genelinde uyuşturucu kaçakçılığıyla mücadele ediyor.
Karayipler, özellikle kokain kaçakçılığı için önemli bir güzergah.
ABD'nin bu operasyonu, bölgesel güvenlik ve uyuşturucu kaçakçılığıyla mücadeledeki kararlılığını gösteriyor.