23,9 ton uyuşturucu madde ele geçirildi
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, yılbaşından bugüne 23,9 ton uyuşturucu madde ele geçirildiğini açıkladı.

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Türkiye'nin uyuşturucu ile mücadeledeki son rakamlarını paylaştı. Yılbaşından bugüne kadar düzenlenen operasyonlarda önemli miktarda uyuşturucu madde ve hap ele geçirildi.
Çiftçi, yılbaşından bu yana 24 bin 757 operasyon düzenlendiğini ve bu operasyonlarda 23,9 ton uyuşturucu madde ile 71,9 milyon uyuşturucu hapın ele geçirildiğini bildirdi. Bu operasyonlar kapsamında çok sayıda şüpheli gözaltına alındı, ancak具体的 sayılar açıklanmadı.
Uyuşturucu ile mücadele Türkiye'nin güvenlik gündeminde önemli bir yer tutuyor. İçişleri Bakanlığı, bu mücadelede kararlı adımlar atmaya devam ediyor. Ele geçirilen uyuşturucu maddelerin ve hapların miktarı, Türkiye'nin bu alandaki mücadeledeki kararlılığının göstergesi olarak değerlendirildi.
Bu operasyonlar, sadece uyuşturucu madde ve hapların ele geçirilmesiyle sınırlı değil. Aynı zamanda, bu maddeleri üreten, taşıyan ve satan suç örgütlerinin çökertilmesi ve şüphelilerin adalete teslim edilmesi hedefleniyor.
Gelecek dönemde de İçişleri Bakanlığı'nın uyuşturucu ile mücadeledeki çalışmaları devam edecek. Bakanlık, toplumun güvenliğini sağlamak ve uyuşturucu kullanımını önlemek için tüm imkanlarını kullanıyor.
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, yaptığı açıklamada, 'Uyuşturucu ile mücadelemiz kararlılıkla devam ediyor. Toplumun güvenliğini sağlamak için her türlü tedbiri alıyoruz.' dedi.