18 yıl sonra 7 gözaltı: Naciye A. dosyası yeniden açıldı
Aydın'da 2008'de kaybolan Naciye A. dosyasıyla ilgili 7 kişi gözaltına alındı

İçişleri Bakanlığı, Aydın'da 2008 yılında kaybolan Naciye A. dosyasının yeniden açıldığını ve yürütülen soruşturma kapsamında İzmir merkezli operasyonlarda 7 kişinin gözaltına alındığını açıkladı.
Naciye A., 2008 yılında Aydın'da kaybolmuştu. Olayın planlı bir cinayet olduğu değerlendirildi. İçişleri Bakanlığı'nın açıklamasına göre, soruşturma kapsamında İzmir merkezli operasyonlar düzenlendi ve 7 kişi gözaltına alındı.
Gözaltına alınan kişilerin kimlikleri ve olayla bağlantıları henüz açıklanmadı. Ancak İçişleri Bakanlığı, soruşturmanın devam ettiğini ve yeni gelişmelerin beklendiğini açıkladı.
Naciye A.'nın kaybolması ve presumed ölümü, Aydın ve çevresinde büyük yankı uyandırmıştı. Olayın aydınlatılması için uzun süredir çalışma yapılıyordu.
Bu gelişme, adalet arayışında önemli bir adım olarak değerlendirildi. Soruşturmanın sonuçlanması ve adaletin sağlanması bekleniyor.
Önümüzdeki günlerde soruşturma ile ilgili daha detaylı bilgi verilmesi bekleniyor.